Продавець GermanOil розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1591 відгук

GermanOil.in.ua

+380 (67) 383-72-02
+380 (99) 522-80-38

Міфи про заміну масла в авто

Міфи про заміну масла в авто

Вибір і заміна моторної оливи - причина постійних суперечок українських автолюбителів між собою. Однак часто знання «бувалих» засновані не на теорії автомобіля, а на народних міфах, домислах і відвертій брехні деяких виробників автохімії. Повіривши рекламі чи сусіду по гаражу, водії експериментують з «серцем» автомобіля, заливаючи в нього масло, що нібито «додає міць, економічність, відновлює роботу і т. д.».

У більшості випадків від дослідів над машиною немає ні шкоди, ні користі. Альо, на жаль, не завжди. Не рідкість випадки, коли двігуні потребують капремонту не через природний знос, а через бажання водія поліпшити його роботу. У цій статті зібрано основні міфи на тему заміни масла і встановлено, які з них є брехнею.

1. РЕКОМЕНДАЦІЇ АВТОВИРОБНИКА

Автолюбитель, який обслуговує свою машину самостійно або на неофіційноу СТО, зазвичай при виборі масла керується красивою рекламою або порадами знайомих. Далеко не завжди це збігається з тим, що рекомендує виробник машини. Справа в тому, що всі масла мають різний набір присадок і тому розраховані на різні мотори і умови експлуатації. Неправильний вибір масла, а саме - набору його присадок, може знизити потужність мотора і підвищити витрату палива. Крім того, якщо вже масло зовсім невідповідне, можливий підвищений знос двигуна.

Тому радимо почати з вивчення сервісної книжки (інструкції) вашого автомобіля, де вказано, яке масло потрібно заливати в двигун. Якщо сервісної книжки немає, краще з'єднання з'ясувати це питання на офіційній СТО або в довіднику-каталозі. Потрібно визначити не марку і виробника масла, а його параметри - допуск автовиробника (набір букв і цифр, наприклад, VW 501.01).

Нерідко автовиробник допускає використовувати в конкретній моторі від 5 до декількох десятків масел, які розрізняються між собою за класом в язкості. Тут вже рекомендуємо озиратися на умови експлуатації. Так, вже згаданий допуск VW 501.01 дозволяє використовувати масла від 5W-30 до 20W-50. При цьому можна використовувати як мінеральне, так і напівсинтетичне і синтетичне масло. Спроба ж поліпшити роботу двигуна, заливши в нього більш дорозі масло, не має ніякого сенсу.

2. ПИТАННЯ ПРОМИВКИ

Насправді - це міф. Промивання двигуна при заміні масла не потрібне

Деякі «фахівці» на СТО говорять про ті, що суміш двох масел різного типу обов'язково призведе до капремонту, а старе масло повністю злити неможливо. Тому потрібно зробити промивання (залити туди масло з миючими присадками і злити його після декількох хвилин роботи).

За цією логікою, капремонт повинен настати саме після промивки - адже промивне масло так само злити повністю неможливо. Однак автомобілі після того, як в двигун поверх залишків промивного залито свіже масло, працюють чудово.

Насправді ніякого сенсу в промиванні немає - це лише спосіб для СТО заробити на послузі додаткові гроші. Сучасні масла прекрасно змішуються одине з одним (з розрахунку 80-90% нового і 10-20% залишків старого). Єдиний випадок, коли промивка потрібна, - якщо в масло потрапила стороння рідина. Але робити її краще звичайним маслом, яке потрібно злити після 1-2 годин роботи.

3. СИНТЕТИЧНЕ МАСЛО ПОТРІБНО МІНЯТИ РІДШЕ

У рекламі деяких виробників масел зустрічається фраза про те, що синтетичне масло потрібно міняти раз в 20 чи навіть 30 тис. кілометрів. У деяких випадках це дійсно так. Але не завжди. Насправді термін зміни масла визначає виробник техніки. У деяких випадках на нових автомобілях обумовлюють збільшений пробіг за умови використання повністю синтетичного масла класу Longlife. Таке масло дійсно стабільніше, менш схильне окислення, може володіти найкращою плинністю, корозійною стійкістю і змащувальними властивостями.

Однак, якщо виробник не передбачив для даного двигуна можливість застосування олії з позначкою Longlife, збільшувати інтервал заміни вдвічі не варто - адже, крім олії, виробник ще й передбачає для таких моторів спеціальний масляний фільтр, який служити удвічі довше. Більш того, багато європейських автовиробників техніки, які рекомендують в країнах ЄС заміну масла раз в 20-30 тис. км, для умов експлуатації на дорогах СНД рекомендують скорочувати цей інтервал удвічі. А вісь ставити дешеві фільтри не радимо категорично - вони можуть «розсипатися», що призведе до пошкодження на стінках циліндрів.

4. НЕБЕЗПЕЧНІ ПРИСАДКИ В МАСЛО

Якщо двигун несправний, хімпрепарат майстра не замінить.

Деякі автолюбителі при відхиленнях в роботі двигуна відправляються не на СТО до моториста, а, слідуючи рекламі, заливають в моторне масло спеціальні присадки, які нібито здатні замінити капремонт.

Додавання в масло різних хімічних препаратів дійсно може покращити деякі його властивості. Але точно також вони здатні різко погіршити інші - це несприятливо позначиться на стані двигуна. Справа в тому, що в якісному маслі пакет присадок точно збалансований, а додавання в нього якого-небудь препарату, як правило, порушує цей баланс. У кращому випадку масло просто втратить частину своїх властивостей, а в гіршому - засмітиться система змащення двигуна. Крім того, деякі препарати-відновники призводять до подорожчання капремонту в рази (дуже складно розточити блок циліндрів).

Правда, в більшості випадків присадки взагалі не мають жодного ефекту, окрім «плацебо», - водієві здається, що машина розганяється швидше, а двигун став працювати тихіше.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner